Гарантії і повернення
Відповідно до закону України, існує 2 причин, чому можна повернути товар. Перша — це продукт поганої якості. Друга причина - продукт якісний, але вам просто не сподобалися або не підійшли колір, розмір і т.д.
1) повернення дефектних товарів: Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» товар вважається несправним, якщо:
- виправлення дефекту неможлива;
- для виправлення дефекту потрібно більше 2 тижнів;
- дефект змінює продукт таким чином, щоб він не відповідав його опису або функціональності;
Повертаються дефектні товари і покупець має право:
- Обміняти продукцію на ту ж (за умови, що має продавець);
- Одержувати інший товар на сумму бракованного товару;
- Повне відшкодування.
Гроші за товари, пошкоджені компанією-перевізником, відшкодовуються компанією-перевізником за сумою страхування. Магазин відповідає за якість товару тільки в тому випадку, якщо покупець перевіряє товар після отримання від перевізника. Просимо уважно оглянути товари при отриманні на пошті, зі свого боку продавець зобов'язується застрахувати посилки за повною вартістю товару.
2) повернення якісних товарів:
При поверненні якісного продукту необхідно виконати такі умови:
- збереження комплектації товару
- збереження оригінальної упаковки
- товар не відкривали і не використовували
- транспортні витрати покриваються покупцем
Повернення коштів на рахунок покупця або заміна несправного товару здійснюються тільки після того, як продавець отримав товар.
У випадку, якщо сума відшкодування є незначною, а вартість перевезення перевищує вартість товару, ми йдемо на зустріч покупця і готові відшкодувати на підставі наданих фотографій або відео несправних товарів.
Повну версію закону «Про захист прав споживачів» можна знайти тут zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12